VÄRT VÄRT VÄRT

nyår var så jävla värt. jag kan inte skriva om det här. men ni som var med och vi träffa vet att jag älskar er, (L) jag skämde ut mig som vanligt.. men aja. tolvslaget spenderades med jossan,frida,emma,sofie & sanna. bästa tjejor. tröffa massor,. men jaja jossan har bilderna men hennes minneskort gick sönder så (A) men ni får lite ego på mig och frida ,HAHA

det handlar om att bjuda på sig själv.

fråga mig inte varför jjag gör den minen på ALLA bilder verkligen.

 HAHAH, evelina...


fridish





den minen på ALLLA KORT :o


emos kan vi va oxå :D

idag blir tare lungt, gratis sms igen. så ni får underhålla. ring oxå puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-01 @ 18:04:30

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback