tvillingsyster<3

söndag och måndag har spendeats med bästa tvilling sofie. igår så var vi typ överallt? träffa robin och så snacka jag med korvis och karlsson på taket, AAGAHAAH. aja sen så följde vi robin till sundsta och gick och kolla på sonns match, men han spela ju inte -.- aja sen drog sofie och åt så jag åkte till joel, vi åkte till alvin tror jag? :) såh ondskan och sen så åkte jag och sofie hem till mig och sov här. och idag vaknade vi drog till stan köpte hårfärg, färga hennes hår och sen satt vi och grina till kärlekslåtar :((( haha vi är så roliga ibland. sen drog jag hem. & JUSSTE sofies mamma och pappa tog fel på oss för vi är så damn lika :D så jävla roliga, här har ni lite bilder :D <3




jag serjätte fet ut.

hahahahahahaha
jag älskar dig tvilling!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-04 @ 18:54:16

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback