tja

pappa väckte mig nyss, cp ;s så kunde inte somna om.. ska duscha och göra mig i ordning, sen ska jag träffa sofie, så när du ser det här ring mig!

Skriv EN person!
.. som du älskar av hela ditt hjärta - frida göthlin
.. som är den smartaste du känner - berkan eken,  
.. som alltid får dig på strålande humör - jossan fransson
.. som får dig att le när allt känns tungt - amanda öst
.. som är den omtänksammaste du vet - frida göthlin
.. som är en bitch - ojojoj,många
.. som är en fjortis - korvis.
.. som är en föredetta bästa vän -  ...
.. som är snygg - bertis, HAHAH
.. som är osmart - FRRRRRRRRIDA
.. som är en/flera riktiga vän - frida,sofie,jossan,amanda,emma,amie.
.. som är din älskling -
  trlalal
.. som är den galnaste du vet - fella helt klart
.. som du kan prata med om allt -  frida göthlin, victoria kyrk
.. som är din barndomsvän - sara nord (L)
.. som du saknar - sara, :(
.. som du har spenderat mest tid med - sara nord, frida göthlin, & julia tror ja..
...som du var dum emot när du var mindre - en på dagis, moHohOH
.. som du tycker är snäll - emmaaaaaa
.. som du har sportat med - frida,ida,vicky, massa
.. som du skulle vilja krama just nu - ngn kramgo

.. som du inte har träffat på länge - sara nord,saga ögren :(
.. som du vet saknar dig - FRIDA
.. som du träffade idag - amanda och pappa
.. som du tycker är söt - josssan!
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan -  sofie hasselnöt :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2010-01-03 @ 11:27:44

Kommentarer

Postat av: jossan

mihhihi , va söt du är älskling :*



du är sötast.

2010-01-07 @ 16:39:36

Postat av: saga

Finast e du ;*



Ah , vi har nt träffas på ett tag :(

vrf vet jag nt!

Vi måste träffas evelina <3

2010-01-08 @ 21:46:14
URL: http://sagass.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback