HAKIJ

frida åkte nyss hem, mamma hade uberryck för att jag skolka idag och bla bla. så vart lite sur men sånt är livet :D vi har blivit kungar på gh seriöst vi spelar på hard :o fi fan inte många tjejer som gör det assåe? ;) duktigt yäääs. ALLA mobbar mig för mitt lillfinger :( att det är litet och snett, ggaagh. jonathan har till oh md gjort en sång om det :( min mamma heter inger, & evelina har ett snett finger, evelina blev slagen idag, det gjorde min dag, tack och ajdö evelina lilltå är sne, koommer inte ihåg dt sista. men aja.


ser ut som en kines på bilden men lev md det :D det var david som gjorde den. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-01-14 @ 19:55:57

Kommentarer

Postat av: linnéa

sjukt fin är du evelina :)

2010-01-20 @ 12:54:39
URL: http://ccarlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback